Garantie & klachten

Garantie & Klachten


Garantie
Wij geven om u als klant en om onze producten en doen natuurlijk ons best om deze in perfect aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 14 dagen na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gedacht. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@voorthuis-online.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet op een andere plek in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.